Saatchi & Saatchi si Kubis au dezvoltat site-ul noului model Lexus RX 450

Saatchi & Saatchi, impreuna cu echipa Kubis, a dezvoltat site-ul noului model Lexus RX 450 Hibrid Integral, a doua generatie a primului SUV hibrid premium din lume.

Campania a fost integrata pe print si outdoor, insa componenta pe care s-a pus un accent deosebit a fost cea on-line (http://www.lexus.ro/lexus-hd/), care a mizat pe interactivitate si pe o experienta inedita. Astfel, homepage-ul este full-video, masina poate fi explorata la 360 de grade in interior si in exterior, iar simulatorul de bord afiseaza cateva dintre cele mai importante caracteristici ale modelului.

Sub sloganul "Bun venit in viitor", Saatchi & Saatchi, impreuna cu echipa Kubis Interactive, mizeaza pe inovatie si pe un mecanism functional pentru promovarea noului Lexus RX450 Hibrid Integral, in conditiile unui context economic dificil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune



Related