[Festivaluri] Adriana Liute: Premiile unei agentii vorbesc de creativitatea, straduinta si reusita agentiei de a fi un varf in propriul domeniu de activitate

[Festivaluri] Adriana Liute: Premiile unei agentii vorbesc de creativitatea, straduinta si reusita agentiei de a fi un varf in propriul domeniu de activitate

Curiosi din fire cum ne stiti, am intrebat cateva agentii de ce participa la festivaluri, ce premii au obtinut in ultimul an si cum le ajuta acestea in business.  Pentru inceput, ne raspunde Adriana Liute (Managing Director, Storience):

Festivaluri relevante pentru Storience 

Exista destul de multe concursuri de branding si design interesante. Cu proiectele Storience am participat pana acum la Transform Awards, A’Design Awards, topul LogoLounge si Hiii Brand, iar in aceasta toamna luam in calcul si ReBrand100 si D&AD. Alta competitie importanta – strict pentru designul de ambalaj - este Pentawards.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related