"Cum sa devii un client mai bun" - ne spune Ioana Mucenic la Brand Managers Summit

"Cum sa devii un client mai bun" - ne spune Ioana Mucenic la Brand Managers Summit

Ioana Mucenic, visionary managing partner & head of strategy la pastel, va sustine un workshop pe tema Cum sa devii un client mai bun, in cadrul Brand Managers Summit. Evenimentul este adresat managerilor de brand si profesionistilor de marketing care vor sa isi provoace gandirea strategica si sa isi conduca brandurile spre crestere.

Evenimentul va avea  loc pe 16 iunie, iar intervalul rezervat workshopului este 16:00 – 17:00. Participantii sunt asteptati la Radisson Blu Hotel, Bucuresti (sala Merope).

Workshopul vine  in contextul in care relatia dintre agentii si manageri de brand a devenit  din ce in ce mai complexa, iar ambele parti trec prin provocari considerabile in a colabora eficient. Pastel a inteles mai bine nevoile managerilor de brand, dar si viziunea agentiilor de top din tara, in urma unei cercetari locale, "Busola motivationala in industria comunicarii", realizate cu ajutorul Ipsos Research.

Ioana va aduce rezultatele cercetarii, dar si fragmente din experienta ei de 12 ani de lucru cu clientii, in cadrul workshopului "Cum sa devii un client mai bun". Workshopul va dura 50 de minute, dupa care participantii vor pleca motivati sa isi provoace agentia sa inoveze, vor identifica ce fel de agentie li se potriveste brandului lor, vor invata cum sa comunice mai bine cu agentia pentru a maximiza rezultatele si cum sa gestioneze colaborarea cu mai multe agentii in acelasi timp.

Workshopul se adreseaza mai ales managerilor de brand si managerilor de marketing care lucreaza constant cu agentii, care vad o provocare in a exploata resursele creative ale agentiei. De asemenea, vor sa fie mai inovativi si neconventionali, tinand cont de limitarile de buget,  si vor sa reduca distanta dintre ei si agentii. Se va discuta despre echilibru si moduri de a maximiza impactul lucrului cu agentia, avand ca principiu de baza colaborarea in cadrul comunicarii si inovarii de brand.

Ioana Mucenic a fondat pastel, agentia de comunicare integrata, acum 9 ani, cand avea 22 de ani. Acum se ocupa de viziunea strategica a agentiei si construieste strategii sustenabile de comunicare pentru clienti, la nivel local sau regional. Ioana este membru Charted Institute of Marketing, isi aprofundeaza studiile la Oxford College of Marketing si sustine workshopuri si traininguri in cadrul evenimentelor locale sau internationale la care participa sau prin articole in diverse publicatii.

Cei interesati sunt invitati sa se inscrie prin e-mail la [email protected].

pastel este agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand. Agentia a crescut organic, avand in prezent 30 de angajati si o cifra de afaceri care depaseste 1,5 milioane de euro. 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza, iar pentru acestia, agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente, digital), cat si servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local si regional). Portofoliul sau este variat si cuprinde clienti precum Avon, Bonduelle, Beko, Bergenbier, Colgate-Palmolive, Durex, Dacia, JTI, kika, Mondelez, Royal Canin, Podravka, Tenaris Silcotub. Compania are sediul in Bucuresti, dar lucreaza la nivel regional pentru piete precum Polonia, Bulgaria si Grecia.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related