
Articole care fac referire la Mondelez
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Mondelez


Cheil Connec+ lansează raportul ‘The Outperformers’, un ghid al performanței pentru noua generație de marketeri

Cheil | Centrade prezintă ecosistemul inteligent Samsung Smarter Living prin campania Home Smart Home

Cheil | Centrade obține primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu „Teatrul cadourilor dăruite din vină”

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenții locale în juriul D&AD, cel mai prestigios festival al industriei globale de comunicare

Cheil | Centrade îşi consolidează oferta de servicii de comunicare integrată prin lansarea diviziei de Digital Media, coordonată de Ecaterina Matei

Cheil | Centrade si Samsung semnează #22EpicNights primul album dedicat nopților epice pentru seria Galaxy S22

Cheil lansează conceptul Connec+, care va susține clienți de anvergură globală în proiecte de dezvoltare prin tehnologie

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

Pe 15-16 martie 2022, discutăm despre viitorul forței de muncă într-o notă pragmatică, la noua ediție „[email protected]” – eveniment hibird

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii

Simona Costea se alătură agenției digitale full service Cheil | Centrade ca Business Leader responsabil de Samsung și alte conturi globale strategice

Sustenabilitatea, privită ca noua pardigmă de business pe 8 decembrie, la o nouă ediție a „Positive Business” – eveniment online

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

Disconnect to Reconnect. UAPR lansează campania #BacktoOffice și anunță petrecerea #BacktoOfficeParty în data de 16 septembrie

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade

First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

Când brandurile concurează în a oferi cumpărătorilor experiențe de shopping inedite, supermarketul câștigă
