
Articole care fac referire la Avon


AVON și Kaufland România continuă caravana socială #CancelCancer – un demers de prevenție împotriva cancerului de sân - îndemnând femeile să dea ‘cancel’ motivelor pentru care amână controlul mamar anual

Ladies Of Haute Culture, evenimentul emblematic despre valorile și principiile care ne modelează viața
![[Influencer Update] Adina Plugaru: A devenit o normalitate integrarea influencerilor în promovarea brandurilor. Însă această relație necesită timp pentru a fi credibilă în ochii urmăritorilor](https://media.iqads.ro/2023/05/adina-plugaru1-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Adina Plugaru: A devenit o normalitate integrarea influencerilor în promovarea brandurilor. Însă această relație necesită timp pentru a fi credibilă în ochii urmăritorilor

Prima ediție a conferinței ESG:ro: Cum ne ajută indicatorii ESG să asigurăm stabilitatea organizației pe termen mediu și lung și care sunt provocările ce apar în aplicarea acestor standarde?

Cristina Avram: La Avon, ne dorim în continuare să putem oferi frumusețe fiecărei românce. Avem în ADN democratizarea frumuseții

pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA

InternetCorp anunță parteneriatul cu Streams.Live și pachete dedicate de promovare pentru live shopping

Femeile din România nu au timp pentru ele. Grija și timpul sunt întotdeauna îndreptate către familie, copii, părinți, dar niciodată către nevoile lor

„Securitatea jobului, atmosfera în organizație și atractivitatea salariului sunt cele care primează pentru angajați”. Iată cum s-a desfășurat ediția „Magnetico București” din 2022

Agenția pastel anunță aducerea în echipă a Mariei-Cristina Trepcea, în rolul de New Business Director

Cineclubul F-SIDES marchează sfârșitul sezonului printr-o expoziție de artă contemporană - ”Honey, I got you a seat” în cartierul Giulești, clădirea ISAF

Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc au fost acordate în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2022

Omniconvert prezintă The CLV Revolution: Primul Eveniment Global dedicat creșterii afacerilor prin Customer Lifetime Value

Începe Digital Divas 2022, cel mai mare eveniment de premiere a influencerilor de Fashion, Beauty & Lifestyle din România

AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare

Valeria Lungu x AVON: Una dintre cele mai apreciate creatoare de conținut pe TikTok devine ambasador al brandului AVON

Trandafirii, cele mai comandate flori de Valentine's Day la Glovo, anul trecut. Utilizatorii aplicației pot comanda produse la oferte speciale în perioada 9 - 21 februarie

Păi, și eu? Vlad Tăușance & Silvia Guță: Este primul nostru proiect publicat pe TikTok. Cel mai important este să nu te maimuțărești și să nu te dai cu fundul de pământ încercând să fii autentic și insider
![[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate](https://media.iqads.ro/2021/11/pjimage-11-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate

De la ding-dong la click-click: Avon sărbătorește 135 de ani cu un nou model de business și digitalizare puternică, dar cu aceeași misiune de a susține femeile din întreaga lume

Comunitatea creatorilor de conținut din Fashion, Beauty și Lifestyle se reunește la Digital Divas 2021

#ACASA: AVON și Wopa au mutat campaniile de recrutare în online pe repede înainte cu rezultate maxime

50% dintre românii din mediul urban și-au schimbat comportamentul de utilizare a produselor cosmetice și de îngrijire personală de când a început pandemia
![[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali](https://media.iqads.ro/2021/07/andreea-lupu-starcom-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite
![[Noua frumusete] Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei](https://media.iqads.ro/2021/07/anca-iuhas-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei
![[Noua frumusete] Corina Ionita: Ne concentram atentia pe tot ceea ce corpurile noastre nu sunt si de aici porneste obsesia de a ne “corecta” toata viata acele dezavantaje](https://media.iqads.ro/2021/06/corina-ionita-head-of-art-mrm-romania-cover-410.jpg)