
Articole care fac referire la Avon


Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”

Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED”

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet-11-cover-410.jpg)
[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur

Mai presus de vorbe sunt faptele. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite
![[Minte & suflet] Silvia Guță: La nivel cognitiv știm că suntem în pericol, dar nu ne mai sperie atât de tare acest pericol încât să renunțăm la ceea ce ne definea viața înainte de pandemie](https://media.iqads.ro/2020/07/silvia-guta-foto-claudiu-popescu-cover-410.jpg)
[Minte & suflet] Silvia Guță: La nivel cognitiv știm că suntem în pericol, dar nu ne mai sperie atât de tare acest pericol încât să renunțăm la ceea ce ne definea viața înainte de pandemie

Fundația AVON donează 1 milion de dolari în sprijinul victimelor violenței domestice, în contextul pandemiei
![[Noul context] Ioana Mucenic: Vom vedea mai multe animații sau filmări mai simple. Social media va crește, iar influencerii vor fi de folos](https://media.iqads.ro/2020/04/ioana-mucenic-minio-studio-cover-410.jpg)
[Noul context] Ioana Mucenic: Vom vedea mai multe animații sau filmări mai simple. Social media va crește, iar influencerii vor fi de folos
![[REC și la podcast] Oana Sandu (mame): Ne-am dorit să facem un obicei din a vorbi mai sincer despre cum ne creștem copiii azi](https://media.iqads.ro/2020/01/oana-si-ana-cover-410.jpg)
[REC și la podcast] Oana Sandu (mame): Ne-am dorit să facem un obicei din a vorbi mai sincer despre cum ne creștem copiii azi

S-a lansat prima carte despre adolescenți și părinți din România: „Relațiile adolescenților din România și ce spun ele despre noi”

#ȘtafetaRoz: cel mai lung lanț de ecografii mamare gratuite, pe 25, 26 și 27 octombrie în parcarea Kaufland Barbu Văcărescu

Nummo Kids este proiectul câștigător al semifinalei Women Startup Competition Europe susținută de AVON

20 de minute care fac diferența: AVON și Kaufland continuă #CancelCancer, caravana națională de ecografii mamare gratuite

Brandurile sunt invitate să facă parte din cea mai amplă campanie dedicată studenților, la nivel național

Honda Civic imbraca haine noi. De printre 150 de inscrieri s-au ivit cei 3 castigatori ai CIVIC 5D Design Challenge
![[Influencer Update] Octavian Gheorghe, GMP PR: Noile generații mușcă mai bine un conținut bun versus un parteneriat de tipul ambasador](https://media.iqads.ro/2019/07/octavian-gheorghe-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Octavian Gheorghe, GMP PR: Noile generații mușcă mai bine un conținut bun versus un parteneriat de tipul ambasador
![[Concluziile lui 2018] Ovidiu Anghel si Razvan Vasiloiu: Anul acesta a evidentiat mult mai puternic prapastia dintre curaj si frica](https://media.iqads.ro/2018/12/thesyndicate-up-downs2018-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Ovidiu Anghel si Razvan Vasiloiu: Anul acesta a evidentiat mult mai puternic prapastia dintre curaj si frica

Masuratoarea celor 95 de inscrieri: iata cele mai bune 3 designuri pentru noua uniforma Leroy Merlin

MRM//McCann România îşi adjudecǎ lucrarea lunii şi locul 1 la categoria Digital, în Top 3 ADC*RO al lunii Iulie
![[Romanesti Productions] Vlad Gheorghiu (KMP Studio): Lucram cel mai mult cu case de productie din Germania, dar partea cea mai mare de business vine momentan pe plan local](https://media.iqads.ro/2018/07/poza-vlad-cover-800-1-cover-410.jpg)
[Romanesti Productions] Vlad Gheorghiu (KMP Studio): Lucram cel mai mult cu case de productie din Germania, dar partea cea mai mare de business vine momentan pe plan local

Oana Dorobanțu și tricourile ei feministe: Am tot văzut oameni cu inscripții KINDNESS, ANGEL, TAKE IT EASY, care țipau la alții

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România
