
Articole care fac referire la Radisson Blu Hotel


Employee Experience și Company Culture, conceptele cheie ale noii ediții HR UNCOVERED 2022 – eveniment hibrid, 12-13 septembrie

29.900 vizitatori, 82 de companii și peste 1300 soluții și produse tech prezentate la Bucharest Tech Week 2022

Companiile care nu se adaptează la nevoile generațiilor millennials și z pierd lupta privind atragerea talentelor”. Iată care au fost cele mai importante subiecte dezbătute în cadrul „Magnetico 2022”

„MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” – evenimentul hibrid la care aflăm cum putem face compania mai atractivă în ochii candidaților

Pe 15-16 martie 2022, discutăm despre viitorul forței de muncă într-o notă pragmatică, la noua ediție „[email protected]” – eveniment hibird

Zeci de mii de participanți sunt așteptați la Bucharest Tech Week, festivalul care transformă Bucureștiul în capitala tehnologiei

Conferința The Power of Storytelling – unul dintre cele mai mari evenimente din estul Europei dedicate storytelling-ului – aduce și în acest an poveștile mai aproape de oameni

Bucharest Tech Week a conectat 23.615 pasionați și profesioniști cu soluții inovatoare și trenduri business avangardiste

Festivalul Bucharest Tech Week aduce inovațiile tehnologice în atenția românilor pentru al patrulea an consecutiv

De ce trebuie sa tina cont un magazin online in 2018? 4 elemente esentiale in eCommerce prezentate la TeCOMM

Game changers. A conference for Project Managers today: cum să dezvolți echipe performante și să te adaptezi într-un mediu de business dinamic

Conferința SMART Marketing: curajul de a fi diferit și de a inova într-un mediu de business tot mai competitiv

Specialiștii în change management discută despre cum adoptă companiile schimbarea într-un mod creativ la SHIFT. Change Management Conference

Ivan Vrhel: „Nivelul local înalt de pregătire în IT și existența unor produse inovatoare pot amplifica potențialul de creștere în comerțul electronic din România”

TeCOMM: „Românilor nu le este frică să plătească cu cardul online. Ei o fac constant către companiile în care au încredere și care le impun acest lucru”
