Articole care fac referire la Beko
Biz Sustainability Awards 2025 oferă recunoaștere pentru strategiile smart de sustenabilitate și leadership în CSR
Academia EXEDA: cea mai accelerată creștere din educația executivă în doar 6 luni de la lansare și parteneriat Global MBA cu IE University
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
TOKEN Financial Technologies România anunță numirea Ralucăi Micu în funcția de Deputy General Manager
[AIdea] Olivia Spânu & Karla Georgescu: În „epoca AI”, creativitatea e pusă sub lupă, dar nu dispare. Are ocazia să evolueze
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
TOKEN a dezvoltat platforma de plată pentru aplicația mobilă Cosmopolis și își propune să adauge alte două comunități de aproximativ 15.000 de locuitori până la sfârșitul anului
O nouă ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” la Pitești
Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS
Beko România depășește pragul de 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești, continuând tradiția excelenței și a sustenabilității
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
Designul ca formă de transformare: „Horizon Awakening”, instalația Whirlpool de la INTERNI, în cadrul Milan Design Week
Beko lansează campania „Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari”
Beko România: Un consum responsabil de apă poate reduce considerabil facturile din gospodărie – mesaj de Ziua Mondială a Apei
Beko solicită o politică industrială unitară, în armonie cu ambițiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal
Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing
Angajamente față de clienți și servicii de Customer Service recunoscute la nivel european: Beko România câștigă aur la ECXA 24
Cristi Movilă investește în compania multinațională ITGlobers și preia conducerea pentru EMEA și APAC
Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria
Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România
Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director
S&P Global: Arçelik, grupul din care face parte compania Arctic, obține cel mai mare scor din industria de electrocasnice în ceea ce privește sustenabilitatea

































