Nouveau niche, un fenomen exploziv

Studiu de caz virtual 1
20 ianuarie, doi ani in viitor. Summer_boy77 este un impatimit al domeniului sau de activitate. A invatat pe dinafara toate tipurile de hartie igienica, cate straturi prefera majoritatea clientilor, cine sunt jucatorii principali pe piata mondiala, ce modele pot fi imprimate pe ea. Deseori, colegii il gasesc in fata calculatorului scriind pe forumul de la www.toiletpaperworld.com.
La cativa ani dupa ce incepuse sa foloseasca internetul, intelesese ca visul sau de a se lansa in afaceri nu era deloc imposibil: hartie igienica de lux made in Romania. Nu-l speria faptul ca in orice hipermarket existau cel putin 30 de marci de hartie igienica. Nu i s-a parut o amenintare nici ca romanii, in general, prefera hartia igienica ieftina, cumparata la pachet de 32 de role. De ce?
Pentru ca el descoperise o nisa de afaceri - si nu era una romaneasca!
Primul pas? S-a apucat sa invete tot ce putea despre procedurile tipografice speciale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related