[PR creativ] Roxana Marin si Ana-Maria Balan (Porter Novelli): Sectorul de PR din Romania trece printr-o perioada de cautari si remodelari. Acelasi fenomen domina si pe plan international

[PR creativ] Roxana Marin si Ana-Maria Balan (Porter Novelli): Sectorul de PR din Romania trece printr-o perioada de cautari si remodelari. Acelasi fenomen domina si pe plan international

Roxana Marin –  Strategic Communications Manager si Ana-Maria Balan – Creative Director Porter Novelli spun ca agentia a trecut, anul trecut, printr-un proces de remodelare a viziunii: scopul a fost acela de a se detasa de nivelul micro la care s-a manifestat creativitatea in PR - tactici, si sa ofere o gandire consistenta clientilor.

 

Ana-Maria Balan: Creativitatea a fost mereu importanta in comunicarea de PR. Felul in care este acum abordata si scoasa in evidenta s-a schimbat. Creativitatea poate deveni un model de business (la nivel macro) sau conditia existentei unui departament in agentie (la nivel micro). Insa creativitatea fara planning nu poate genera valoare de business, lucru pentru care clientii apeleaza la gandirea unei agentii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related