Televizorul scump de la eMAG, fratele lui de pe Amazon și coincidențele surprinzătoare ale internetului

Televizorul scump de la eMAG, fratele lui de pe Amazon și coincidențele surprinzătoare ale internetului

Indiferent de geografie, cultură sau site-urile pe care intrăm, viața e cam la fel pentru specia umană. O spun scriitorii, nu noi, așa că nu are rost să vă supărați. Știți etapele: ne naștem, învățăm literele, ajungem pe internet, facem mișto unii de alții și apoi îmbătrânim. 

Când ne-am întâlnit zilele trecute cu televizorul acela de la eMAG care scotea ce e mai creativ din invidia românilor, ne întrebam, cumva, dacă or fi apărut și la noi scriitorii de comentarii de subsol.

Revenim cu întrebarea pentru că între timp am aflat că în 2014 Amazon vindea un Samsung din același univers, al prețurilor pe care le înțeleg doar cei cu vile pe Marte, adică 120.000 de dolari, și o greutate de 194 kilograme.

Produsul a primit 1849 de review-uri de la consumatori. Spectacol, glume, ironii, știți deja povestea.

”Mi s-a spus că e mai ușor să atașezi peretele de televizor”, ”Mi-am vândut soacra și mi-am cumpărat televizorul”, ”am făcut rate pe 30 de ani, dar am reușit să îl cumpăr” etc. 

Unele dintre comentarii seamănă surprinzător de mult cu cele românești, dar pentru cei răutăcioși, care cine știe ce ar putea să își imagineze, că aici ar fi vorba de vreo grăunță de viral, le spunem doar că, pur și simplu, televizoarele mari și absurd de scumpe au capacitatea aceasta, de a stârni în oameni nevoia de a pierde timpul pe internet. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related