Sosetele unor ANTISOXIALI

Cand vine vorba de sosete nu pot sa nu aduc aminte de gaura neagra in care mi se mai pierde cate-o pereche o data la cateva saptamani. Dar Cristi (cu el ne-am mai intersectat, ultima data aici) si Calin au calatorit atat de mult incat au reusit, culmea, nu sa piarda, ci chiar sa stranga vreo 150 de modele cu care au inceput constructia brandului ANTISOXIAL. Cu forte proprii s-au ocupat: de la naming, identitate vizuala, selectie de produse si pana la colaborarea cu furnizorii. 

ANTISOXIAL e genul de shop unde gasesti accesorii funky, culese de prin mai multe tari si de pe mai multe site-uri. Livreaza gratuit in toata lumea si are planuri mari de extindere - America, Amazon si productie proprie. In ceea ce priveste comunicarea si promovarea, lucrurile sunt in perioada de testare, intamplandu-se pana acum in social media, pe Google si pe diferite site-uri de reduceri si cupoane. 

 

Cristi si Calin, ANTISOXIALI

Salutare! Noi suntem Cristi si Calin si avem 25 respectiv 21 de ani. Cristi a terminat Publicitate (FJSC) si este Fondator & Creative Director la Dsgnr Studio iar Calin este student in ultimul an la Stiinte Politice (SNSPA) si grafic designer.

Este un side project si nu e singurul. La inceputul anului am lansat si NOT-A-GEM, unde facem bijuterii din ciment si le coloram cu pigmenti naturali.

 

Banii si sosetele

Pasiunea pentru sosete e pur organica. Sunt un accesoriu care nu va muri niciodata, sunt durabile (adica le ai niste ani) si chiar daca se scamoseaza tot arata bine. Cum sa nu-ti placa sosetele?

Economiile din ultimii ani s-au dus pe calatorii si sosete: adunate avem peste 150 de perechi pe care le-am strans de prin New York, Londra, Berlin, Amsterdam etc - fiecare oras pe care l-am vizitat are perechile lui.

Partea misto la sosete e ca se pot integra usor in outfit, ba chiar poti sa construiesti un outfit in jurul lor, drept pentru care selectia e, de fiecare data, spontana: vezi perechea de sosete si stii ca trebuie s-o ai. Ba mai mult, ne-am convins si prietenii ca sosetele sunt cel mai misto suvenir.

 

Idee, shop, branding

Ideea magazinului a aparut de prin 2015, insa abia pe la inceputul anului astuia ne-am prins cum putem s-o materializam. Totul a fost facut in-house, de la naming si identitate vizuala pana la implementarea magazinului online.

ANTISOXIAL e combinatie intre antisocial si sox/socks. Dupa saptamani de research ne-am dat seama ca, atunci cand cumpara sosete oamenii aleg calitatea si designul in detrimentul brandului. Astfel, am construit un branding young, simplu si eficient, care sa-ti ramana in minte si sa scoreze bine in cautari.

 

Selectia produselor

Ne-am dorit un shop exclusiv online cu sosete si alte chestii cool. Am facut research pe ce inseamna chestii cool si am inceput sa curatam. Ne plac designurile simple si textilele. Filtrul personal a fost destul de important in selectia produselor.

Selectia o facem dupa design, calitatea materialelor si review-uri. Furnizorii nostri sunt fabrici din China cu care am ne-am imprietenit online, dupa ce am comandat mult pentru noi.

Lucram cu 6 fabrici diferite care au un client service brici, liste de preturi si un sistem de comenzi bine puse la punct. Le-am ales dupa promptitudinea in comunicare, istoricul de comenzi si oferta de produse diversificata.

Noi nu avem stoc, plasam comanda la furnizor si el se ocupa de livrare. De fapt, putem spune ca asistam relatia client final - fabrica si tot procesul de cumparare - livrare prin interfata propriului magazin online.

 

Free shipping peste tot: resurse

Chinezii livreaza gratuit prin posta, au un sistem foarte bine pus la punct. Intarzierile apar de obicei la posta din tara de destinatie. La noi, de exemplu, produsele ajung in mai putin de 2 saptamani dar sunt tinute mult timp in depozit. Fiecare comanda are un numar de tracking si poate fi urmarita pana in punctul in care ajunge in tara. Totul se face transparent.

 

Cele mai multe comenzi

Pana acum am avut comenzi de la prieteni si am primit un feedback super bun. Au venit si din cautari organice si din Social Media.

 

Promo

Promovam magazinul prin campanii pe Facebook si Google si email marketing, site-uri de reduceri si cupoane, dar si prin continut pe retelele de socializare. Sunt importante hastagurile si fotografiile de context. Suntem in perioada in care testam multe lucruri.

 

Dificultatea

Nu am avut dificultati pana acum, din contra, a iesit mai mult mai bine decat speram. In online, cea mai mare dificultate e sa convingi utilizatorul sa cumpere de la tine. Competitia locala nu e mare, insa nu vizam doar publicul din Romania. Ne plac foarte mult Stereo Socks si desigur, Happy Socks, care sunt un etalon pentru shop-urile de sosete.

Avantajele noastre sunt livrarea gratuita oriunde in lume si preturile mai mici decat ale altor magazine care fac acelasi lucru. 

 

Planuri de dezvoltare

Pasul urmatorul e sa intram puternic pe piata americana, pe Amazon. Vom introduce si o colectie de tricouri, dar ne gandim serios si la sosete marca ANTISOXIAL, insa asta se va intampla intr-un viitor indepartat. Pana atunci ne concentram sa livram cat mai multe zambete.



Companii

Subiecte

Sectiune



Related