The Four. ADN-ul ascuns al Amazon, Apple, Facebook și Google - Scott Galloway | Editura Publica, 2018

The Four. ADN-ul ascuns al Amazon, Apple, Facebook și Google - Scott Galloway | Editura Publica, 2018

Deși s-a scris mult despre Cei Patru în ultimele două decenii, nimeni nu le-a surprins puterea și succesul uluitor la fel de bine ca Scott Galloway. În loc să creadă miturile pe care le propagă aceste companii, Galloway pune întrebări fundamentale. Cum s-au infiltrat Cei Patru în viețile noastre atât de mult încât e aproape imposibil să-i evităm (sau să-i boicotăm)? De ce îi iartă bursa atât de ușor pentru păcate ce ar distruge alte firme? Iar acum, când fiecare încearcă să devină prima companie de un trilion de dolari, îi mai poate opri alt concurent?

Galloway deconstruiește strategiile care se ascund în spatele fațetelor strălucitoare ale Celor Patru. El ne arată cum ne manipulează nevoile emoționale fundamentale, care ne-au animat încă de când strămoșii noștri locuiau în peșteri, cu o viteză și o amploare pe care ceilalți nu o pot egala. Și ne arată cum putem aplica lecțiile învățate din ascensiunea lor în propriile afaceri sau cariere.

Fie că vrei să concurezi cu ei, să faci afaceri cu ei sau să trăiești într-o lume dominată de ei, trebuie să îi înțelegi pe Cei Patru.

"Galloway îi oferă cititorului o perspectivă clară asupra naturii dominanței Amazon, Apple, Facebook și Google. El este interesat de modul în care aceste companii au devenit mai valoroase odată cu durata de viață, de modul în care beneficiază de un cost scăzut al capitalului și de implicațiile lucrurilor care ar putea să le întărească și mai mult dominația."
Brad Stone, autorul cărţii Jeff Bezos şi epoca Amazon

"The Four este o carte esențială, o explozie puternică în care Scott Galloway combină incisivitatea, divertismentul și atacurile. Autorul spune lucrurilor pe nume, fără să cruțe de critica bine-meritată niciun titan al afacerilor și nicio companie-colos."
Adam Alter, autorul cărților Roz tranchilizant și Irezistibil

BESTSELLER NEW YORK TIMES

Aceasta este acea carte rară care nu doar te informează, ci te şi distrează. Nu veţi mai privi niciodată la fel aceste patru companii. — JONAH BERGER, autorul cărţilor Contagios şi Influenţă invizibilă

 

SCOTT GALLOWAY este profesor la Stern School of Business a Universității New York, unde predă strategie de brand și marketing digital. Este antreprenor şi a înființat nouă companii, inclusiv L2, Red Envelope și Prophet. În 2012 a fost inclus pe lista „Celor mai buni 50 de profesori de la școli de afaceri din lume” de Poets & Quants. Seria sa săptămânală de filmulețe pe YouTube, Winners and Losers, a avut zeci de milioane de vizualizări. Aceasta este prima sa carte.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Holacracy: The New Management System for a Rapidly Changing World
Ediția I 2018, paperback
Traducător: Monica Lungu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
352 pagini
ISBN: 978-606-722-332-3

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related