Pretul dublu e noul discount

Pretul dublu e noul discount

Poate pentru unii e concurenta neloiala; dar daca legislatia americana o permite, de ce sa nu-i lasam pe baietii si fetele de la Droga5 sa faca ceva frumos, asa cum doar ei stiu? In State, compania de telecom Verizon se pare ca practica preturi lipsite de fair-play la abonamentele nelimitate de voce. Iar unii clienti habar n-au. Sau daca au, awareness-ul inca nu i-a lovit, asa ca cineva trebuia sa le explice mai clar.

Acest cineva s-a gasit a fi un competitor Verizon. Unii cu pret mai mic pe actiune, dar mai smecheri pe partea de comunicare. Ii cheama Sprint Corporation si au decis sa bage mana adanc in buzunzar ca sa faca o campanie pe gustul Verizonului. Au numit-o ”Don't get hooked" si printr-o serie de ad-uri (plus un magazinas cochet fix langa un punct de lucru Verizon) s-au apucat sa sugereze oamenilor sa cumpere chestii la pret dublu. De ce nu? Din moment ce dincolo era de doua ori mai scump?

Mai intai, spotul TV. Care pentru americanii de rand, obisnuiti cu reclamele astea tampite, a parut foarte real. 

"It's better because it costs more" este un copy (scuzati entuziasmul) PERFECT. Apoi, desigur, magazinul. Unde oamenii intrau si se cruceau la neocapitalismul yankeu care a ajuns prea departe, domnule! Cum sa dai de doua ori mai mult pe un produs? Pai ce suntem noi aici, primarii de sector?

Magazinul a fost creat in Flushing, Queens, iar in ziua deschiderii, succesul a fost moderat. Se pare ca oamenii nu sunt atat de prosti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related