Romtelecom pentru cei mici

Recunosc, nu mi-au placut niciodata basmele. Si asta dintr-o neputinta dureroasa de a schimba finalul. Si nu ma refer aici la puterea imaginatiei, ci la cea a cuvantului scris care pur si simplu imi frana orice putere magica de a-l transforma pe balaurul cel inflacarat in eroul national al gastii de mostri. Puteam bineinteles sa rup ultimele pagini, dar nici asta nu m-ar fi lasat sa dorm in pace, avand pe constiinta o schimbare artificiala de situatii.

Asadar am renuntat destul de repede la acest gen de literatura si i-am descoperit in schimb pe Tom si Jerry. Iubesc aceste desene chiar si acum, dar asta nu inseamna ca am scapat de problema eroului pozitiv. Macar odata mi-as fi dorit ca Tom sa-i dea peste nas soricelului desi poate aceasta este singura formula prin care omul a reusit sa faca dreptate in lume, restabilind "proportiile" in teoria lui Darwin. Indreptandu-ma insa mai aproape de lumea actuala ma vad din nou in fata aceluiasi blestem ancestral, de data aceasta eroii principali fiind telefonia fixa si cea mobila.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related