Sindromul VIP-ului in publicitate sau cine locuieste in AdverCity

Il vezi mai mereu, insa nu oriunde. Il vezi pe strada, in salile de cinema, in baruri "de fitze", intr-un birou de-al unei firme mai mult sau mai putin anonime, in locuri POSH. Il recunosti usor. Mereu are un zambet ironic afisat pe fata, un look arogant, este imbracat cat mai ciudat, fiind obsedat de ideea de "haine de firma", iar atitudinea se asorteaza foarte bine cu "ciudatenia". Pare altfel (a se citi: trendy, fancy, si completati voi lista de englezisme la moda) si se afiseaza "altfel". De ce? Pentru ca a fi "altfel" este un trend foarte bine definit in industria in care lucreaza. In plus, prin stilul sau incearca sa-si demonstreze creativitatea. Si totusi, cine este EL? El este doar unul dintre locuitorii din AdverCity.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Vicentiu Dinga
acum 12 ani
Frumos spus...


Related