Romtelecom si Grey au lansat campania "Da, e gratis!"

Grey Worldwide Romania a realizat pentru Romtelecom o noua campanie de comunicare, denumita "Da, e gratis!", pentru sustinerea celui mai recent proiect al companiei. Denumit "Clientul pe locul 1", proiectul isi propune sa le ofere clientilor existenti mai multa valoare la acelasi abonament lunar de telefonie fixa, informeaza un comunicat al agentiei.

"De la bun inceput am cazut de acord ca e bine sa facem mai mult decat o campanie promotionala, si am abordat proiectul cu instrumentele unei campanii de imagine, pentru ca aici se reflecta cu adevarat o schimbare a Romtelecom. Si aceasta schimbare se regaseste in conceptul agreat, "primul pas", pentru ca oferind atatea beneficii, Romtelecom face primul pas catre o lume, unde atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, cineva e mereu langa tine, pentru a-ti indeplini dorintele, fara a-ti cere ceva in schimb", declara Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related