Romtelecom are un nou mood vizual cinematografic, semnat Graffiti BBDO

Romtelecom prezinta primul spot tv in noul mood vizual, cinematografic, semnat Graffiti BBDO. Acest prim episod este o reinterpretare thriller-comedy pentru noul abonament Voce Relaxat lansat de Romtelecom..

"Spotul marcheaza un nou pachet de comunicare Romtelecom, movie style, care intareste imaginea Romtelecom de furnizor de entertainment", spune Anca Aldea, Group Account Director la Graffiti BBDO.

Comunicarea continua in tonul vesel cu care Romtelecom si-a obisnuit consumatorii, adaugand jocului un plus de culoare prin cadrele si motivele cinematografice. In primul episod, in stil scary-movie, telespectatorii vor fi amuzati de telefoanele de amenintare esuate ale unui "bad guy", care interactioneaza cu "tintele" lui prin intermediul noii oferte Romtelecom. Pentru ca oferta ii permite sa sune pe oricine, cand vrea el si cat vrea el, personajul nu mai reuseste sa sperie pe nimeni, intrucat niciuna din "potentialele victime" nu-l mai ia in serios.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related