Winchester a indeplinit 333 de dorinte cu Brands&Bears

Promotia "Winchester indeplineste 333 de dorinte!" si-a anuntat castigatorii. Dezvoltat de echipa Brands&Bears, conceptul creativ a invitat consumatorii Winchester la o partida de pescuit pesti ... de aur.

Anuntata doar prin POSMuri si in presa locala, promotia a avut rezultate spectaculoase in numai o luna si jumatate!
Pestisorul de Aur Winchester a primit peste 80,000 de solicitari (plicuri sosite in casuta postala a promotiei) si, la tragerea la sorti din 18 martie, a indeplinit 333 de dorinte. Astfel, 333 de cosumatori loiali Winchester au devenit mai bogati cu cate un pestisor din aur de 14K. Trei castigatori au castigat cate un "pestisor" de 300 grame, alti 30 au castigat pestisori de 30 g si 300 cate un pestisor de 3 g.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related