Rock’n’Roll si Red Bull au fost la zburat de oua

Rock’n’Roll a organizat, in premiera pe tara, Red Bull Gravity Challenge. Evenimentul se intampla anul acesta in 35 de tari din lume si se bazeaza pe un concept simplu: zborul cu oul. Studentii din Timisoara si Iasi au fost provocati sa sfideze gravitatia si sa nu sparga oul crud aruncat de la 12 metri inaltime. Juriul, format din persoane sceptice si greu de convins, a premiat cele mai fiabile si mai ingenioase aparate de zbor, cele care au adus pe sol un ou intreg.

Pentru asta au aterizat farfurii zburatoare, piramide, lilieci, planoare si tot felul de inventii care nu poarta inca un nume. Dar cel mai trasnit aparat de zbor a fost cel fara ou la bord - concurentii, emotionati, au uitat sa-l puna inauntru.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related