Red Bull Stratos, cea mai spectaculoasa activare de brand. 10 motive.

Red Bull Stratos, cea mai spectaculoasa activare de brand. 10 motive.
Sursa foto: Facebook.com/RedBullStratos

Ieri am fost partasi la cea mai spectaculoasa activare de brand de pana acum: misiunea Red Bull Stratos s-a incheiat cu succes dupa ce austriacul Felix Baumgartner a reusit un salt in cadere libera din stratosfera. Asa cum stim deja, intr-o capsula presurizata sustinuta de un urias balon cu heliu, Felix Baumgartner a urcat pana la altitudinea de 39.045 de metri, iar apoi a coborat spre Pamant cu o viteza de 1342.8 km pe ora, fiind primul om care depaseste viteza sunetului prin cadere libera. Mai jos sunt cateva dintre motivele pentru care credem ca Red Bull Stratos ramane in istoria activarilor de brand ca un exemplu de urmat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related