Interaction calls-to-action

Interviu cu Mark Earls, Author & Strategic Thinker

L-am cunoscut pe Mark Earls, Strategic Thinker, la evenimentul Inspire de saptamana trecuta. In ultima sa carte, "Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature" Mark cauta "adevarul ascuns despre ceea ce suntem". Mie mi-a dat cateva raspunsuri, despre marketingul in era web 2.0, rezultatele interactiunii indivizilor in spatiul virtual sau colonizarea spatiului de viata de catre Internet.

IQads: Cum ai descrie aceasta "atitudine gregara" a consumatorilor?
Mark Earls: Face parte din natura noastra, pe care am ignorat-o pentru prea mult timp. Face parte din natura umana - facem ceea ce facem mai ales datorita celorlalti. Actionam, pentru ca participa si alti oameni la actiunea noastra. Cred ca este cel mai important lucru pentru activitatea noastra. Am pretins pentru prea mult timp ca actionam ca indivizi - chiar si in era web 2.0 - ca suntem independenti unii de altii. Asta e o prostie monstruoasa. Ideea centrala a internetului este ca a fost creat de oameni care inter-conecteaza. Iar web 2.0 arata lucrul asta foarte clar: stii ca Facebook are peste 27 de milioane de membri, in numai 18 luni si ca numarul va continua sa creasca in urmatoarele 6-8 luni, si nu creste datorita marketingului, ci datorita lucrurilor pe care oamenii le fac impreuna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related