Manager/Specialist de Marketing si Comunicare @ Fundatia Regina Maria

Anunt valabil pana la data de 2019-02-21
Companie: Fundatia Regina Maria
Tip job: Strategie, Social Media, PR, Marketing, E-mail Marketing, Digital, BTL

Ca Manager/Specialist de Marketing si Comunicare vei juca un rol-cheie in sustinerea si implementarea strategiei de Marketing a organizatiei, prin activitati care vor include: social media management, website management, planificare si coordonare de Evenimente, relatii publice, crearea de continut pentru organizatie.

 

Cum ne poti ajuta:

  • Coordonarea activitatii de Marketing, Comunicare si PR si implementarea strategiilor care să asigure promovarea unei imagini coerente a organizaţiei şi care să permită punerea în practică a strategiei generale şi a viziunii de dezvoltare a organizaţiei, avand in permanenta in vedere si componenta de fundraising;
  • Managementul brandului si al programelor Fundatiei;
  • Elaborarea bugetului de Marketing si Comunicare;
  • Organizarea, monitorizarea şi evaluarea campaniilor şi evenimentelor fundatiei;
  • Reprezentarea Fundatiei, alaturi de Directorul Executiv si de Group PR Manager, în apariţiile publice, în relaţia cu mass-media, cu bloggerii, si cu partenerii din sectorul non-profit, cu partenerii corporate actuali și potențiali;
  • Colaborarea la organizarea de conferinte de presa, elaborarea de comunicate de presa;
  • Elaborarea de conţinut si implementarea acestuia pentru mediile offline şi online (site, blog, newsletter, facebook, twitter,linkedin, youtube etc), stabilirea tipului şi frecvenţei mesajelor publicate în mediul online;
  • Elaborarea de continut pe site, articole de blog, strategiilor de optimizare a siteului si de crestere de trafic pe site;
  • Administrarea campanilor de Adwords;
  • Realizarea de materiale de promovare Fundaţie (broşuri, flyere, rapoarte, pliante si alte materiale de comunicare);
  • Realizarea Raportului anual al Fundatiei in colaborare cu Directorul Executiv, Intocmire statistici şi rapoarte ce ţin de activitatea de Marketing, Comunicare si PR a Fundaţiei.

 

Candidatul ideal:

  • Studii superioare în Marketing
  • Minimum 3-5 ani experienţă într-o poziţie de coordonare in departamente de Marketing,
  • Experienta in gestionarea campaniilor integrate de comunicare, ATL si BTL;
  • Minim 2 ani experienta in social media management si marketing online;
  • Capacitatea de a organiza şi coordona evenimente mari si medii;
  • Abilităţi de comunicare verbală şi în scris atât cu donatori, jurnalişti cât şi reprezentanţi ai diverselor instituţii.
  • Excelente abilităţi în utilizarea: MicrosoftOffice, Windows, Wordpress, programe de scriere de newsletter (Mailchimp, Mailagent etc).
  • Experienta in dezvoltarea de content pentru articole, blogpost, video.
  • Cunostinte de baza in operarea unui program de grafică (Photoshop, Corel, Illustrator, InDesign, Canva), si in editare video şi webdesign- nivel începător.
  • Cunoştinte despre SEO, Google Analitycs, Google Adwords
  • Experienţa în sectorul ONG reprezinta un plus
  • Deschidere si dorinta de implicare in cauze sociale
  • Orientat spre rezultate
  • Foarte bun comunicator şi facilitator în reţea
  • Cunoaşterea unei limbi străine: min engleză
  • Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung.

Cum să aplici la job:
Trimite-ne un CV actualizat și o scrisoare de motivație.
Dacă considerăm că experiența ta este relevantă pentru poziție, te vom contacta în scurt timp.

Aplica la acest job

Related