Anunt valabil pana la data de 2023-07-03
Companie: Forward Agency
Specializare: Organizatoric
Tip job: Full Time, At The Office
Nivel: Senior, Middle
Candidatul ideal pentru această poziție este o persoană cu experiență pe un post similar de minim 5 ani, cu studii economice superioare, gândire analitică, atenție la detalii, abilități de comunicare verbală și scrisă, capacitate de analiză logică și numerică, cu aptitudini de organizare, planificare, spirit de echipă, orientare spre rezultate, rezistentă la lucrul într-un mediu dinamic și în expansiune.
Forward Music Agency (FWD) - fondată în 2014 - este cea mai importantă agenție de impresariat artistic din România, cu un portofoliu de peste 60 de artiști din toate zonele muzicale în trend (hip hop, trap, pop, dance, dj, clasica, rock). Pe lângă impresariat, Forward Music Agency (FWD) oferă și servicii de touring, organizare de evenimente, consultanță și management.
Responsabilități:
- Operarea, verificarea și pregătirea documentelor financiar-contabile;
- Înregistrаrea documеntеlor contаbilе (activе fixе, еxtrase dе cont, fаcturi, rеgistru și altеle);
- Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli;
- Comunicarea în stil proactiv cu administratorul, colegii și expertul contabil;
- Evidența obiectelor de inventar alocate pe angajați precum și a celor nedate în folosință;
- Suport pe timpul derulării controalelor fiscale și auditului financiar extern;
- Completarea și raportarea concediilor medicale la Casa de Sănătate conform legislației în vigoare;
- Verificarea lunară a soldurilor conturilor contabile de salarii (sintetice si analitice);
- Eliberare adeverințe pentru salariații firmei;
- Întocmirea și arhivarea documentelor justificative și ale registrelor contabile conform cu legislația în vigoare;
- Monitorizează continuu schimbările în legislație legate de contabilitatea salariilor;
- Comandă tichetele de masă și ține evidența unui pontaj de prezenta;
- Supervizează înregistrarea facturilor pentru clienți și furnizori;
- Se ocupă de toate task-urile financiare privind clienții prin raportarea constantă către departamentele interne;
- Verificarea lunară a conturilor contabile de cheltuieli, furnizori, avansuri;
- Revizuiește baza de date și pregătește rapoarte de analiză către parteneri și management;
- Se asigură că toate raportările interne sunt corecte și trimise la timp;
- Calculează și efectuează plățile către furnizori pe baza scadențarului primit;
- Asigură confidențialitatea datelor;
- Întocmește rapoartele către management.
Calificări:
- Studii superioare economice;
- Profesionist cu cel puțin 5 ani experiență profesională în domeniul financiar / contabil pe un post similar;
- Utilizator MS Office (Excel - avansat, Word, MS Outlook), SAGA, softuri de contabilitate și abilitate de a utiliza diferite aplicații informatice;
- Cunoștințe limba engleză – nivel mediu;
- Persoană punctuală, organizată și ordonată;
- Capacități de comunicare eficientă, gândire logică;
- Abilități de a prioritiza munca într-un mediu orientat spre termene limită;
- Capabil/ă să lucreze în echipă și cu abilități excelente de comunicare;
- Capacitate de analiză, sinteză, orientare spre rezultat, detalii, soluționare;
- Cunoștințe solide de legislație fiscală și salarizare.