Anunt valabil pana la data de 2025-04-06
Companie: Swiss Clinics
Specializare: Social Media, Project Manager, Productie, Media, Marketing Automation, Marketing, Digital, Strategie
Tip job: Full Time
Nivel: Middle
SCOPUL POSTULUI
GESTIONAREA EFICIENTA A PROIECTELOR DE MARKETING ALOCATE
ATRIBUTIILE POSTULUI:
- Propune campaniile de reclame platite catre coordonatorul direct
- Coordoneaza campanii de reclame conform strategiei de marketing:
- Transmite brieful catre agentia de performanta in marketing si evalueaza propunerile agentiei si stabileste varianta finala pe care o aproba cu coordonatorul direct;
- Preia materialul filmat in cabinete, supervizeaza prelucrare grafica, variantele finale sunt supuse aprobarii managerului direct; apoi le transmite catre agentia colaboratoare pentru implementare
- Supervizeaza implementarea campaniei de catre agentie
- Solicita agentiei modificari sau corecturi
- Urmareste performanta campaniilor si raporteaza rezultatele catre managerul direct in sedintele de raportare lunara
- Realizeaza follow up pe campaniile derulate si in functie de analiza rezultatelor acestora propune solutii de eficientizare a lor
Coordoneaza proiectele de productie:
- Stabileste conceptul proiectului, design-ul si grafica;
- Cauta in contul Shutter stock materiale vídeo/foto care se potrivesc conceptului pe care le transmite catre grafician; supervizeaza executia grafica
- Cere oferte (pret, conditii de executie, termen de livrare); negociaza cu furnizorii de print agreati conditiile de realizare a proiectului, si stabileste furnizorul; transmite catre furnizor grafica si cerintele proiectului; face receptia proiectului; transmite catre departamentul financiar factura si urmareste incasarea
- Efectueaza modificarile in platforma WordPress, pt site-urile Swiss Clinics, WED
- Opereaza modificarile solicitate de catre coordonatorii de clinica si/sau Sales & Marketing Director in platforma NetPromoterScore;
- Participa la organizarea evenimentelor, oferind suport logistic
Relatiile postului:
Intern:
- Grafician, pentru realizarea materialelor grafice
- Creatori de continut, de la care primeste materialele brute care urmeaza a fi editate
- Economist, pentru transmiterea de facturi din platformele de Ads
- Medicii/assistente medicale, pentru realizarea de materiale de promovare care vor incluse in campanii
- Manager departament national, pentru implementarea campaniilor la nivel national si pentru decorarea clinicilor din teritoriu
- Cordonatorii clinica Bucuresti, pentru facilitarea comunicarii cu medicii
Extern
- agentiile de publicitate,
- companiile de productie publicitara,
- tipografii,
- agentiile de web hosting pentru asigurarea functionalitatii site-urilor
- furnizori media, pentru publicare reclame print sau online
LIMITE DE AUTORITATE
Decide
- avizeaza bun de tipar pentru agentiile de print
- corecturile transmise catre agentii
- poate decide returnarea lucrarilor catre agentiile de productie publicitara
- Semneaza: nu este cazul
CERINTELE POSTULUI:
- STUDII: superioare (marketing, jurnalism)
CUNOSTINTE:
- MS ofice (Excell, PPT, Word)
- Adobe (Illustrator, Photoshop, Premiere)
- Cunostinte solide de marketing
- Google Ads, Analytics, Meta, TikTOK Ads, Wordpress
EXPERIENTA:
- In proiecte de productie si tipar
- In coordonarea de campanii digitale
ABILITATI:
- Planificare si organizare
- Comunicare si relationare/abilitati de negociere
- Adaptabilitate si flexibilitate
KPIS
- Eficienta implementarii campaniilor derulate
- Calitatea rapoartelor
- Calitatea relatiilor cu agentii, furnizori, tipografii
- Calitatea intra si interdepartamentale
- Numarul si calitatea solutiilor propuse referitor la campaniile derulate