Raluca Feher: publicitatea de festival vs. publicitatea de client

Pana acum am trecut prin 3 agentii dar in nici una dintre ele nu am lucrat special pentru vreun festival. E adevarat ca prin 2003 la Cap am avut cativa clienti cu bugete minuscule dar nici noi nu eram niste giganti si, in nici un caz, nu am facut spoturi video din bugetul nostru, nici nu ne-am folosit cunostintele si relatiile ca sa le obtinem difuzarea pe la 3 dimineata pe Trinitas.

Daca e insa sa-mi dau cu parerea despre subiect trebuie sa lamurim mai intai un lucru - calitatea mai buna , executionala, a publicitatii de festival nu este echivalenta cu o calitate mai buna a mesajului si o ochire mai precisa a publicului tinta. Degeaba fac o reclama geniala la inghetata, bag 3 glume si 6 perechi de sani, n-o sa vand nimic daca afara sunt minus 20 de grade.

Revenind la vina, eu zic ca e, ca de obicei, la mijloc: la client care nu-si doreste mai mult si la agentia care isi doreste prea mult.

Repet: noi la Cap suntem chiar norocosi. Nu ne-a fost niciodata greu (ma rog, in 96% din cazuri) sa convingem clientul ca ideea, indiferent cat de stralucita, sufera daca o prezinti abia trezita din somn, ciufulita si cu ochii carpiti. De aceea incercam sa lucram cu oameni care sunt varfuri in meseriile lor - regizori, animatori, ilustratori, fotografi etc. Nu facem ieftineli, nu ne batem joc de ad-urile noastre doar pentru ca nu participam la festivaluri de creatie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune


Comentarii

Alexandru Marciuc
acum 15 ani
Mai trebuia si un banner in articol si era complet...


Branded


Related