PepsiCo a anuntat o scadere cu 9% a profitului

PepsiCo a inregistrat o cadere a profitului cu 43 de procente in ultima parte a anului 2008, respectiv o scadere de 9% pe intreg anul trecut, semnaleaza AdAge.

Indra Nooyi (CEO, PepsiCo) admite ca 2008 a fost un an dificil si ca in 2009 vor exista multe provocari din mediul extern, in conditiile crizei economice: "Tarile dezvoltate se vor descura mai bine dar si ele vor resimti scaderi in dreptul profitului. Vestea buna este ca si in aceasta situatie consumatorii mananca si beau, ceea ce inseamna ca sectoarele in care actioneaza compania noastra sunt mai putin afectate".

Frito-Lay North America, una din subsidiarele PepsiCo, a inregistrat o crestere de 8% in volumul de vanzari dar categoria bauturilor racoritoare a avut cel mai mult de suferit. "Componenta din portofoliul nostru care nu s-a ridicat la nivel asteptarilor a fost sectorul bauturilor racoritoare, afectat de dinamica intregii categorii. A fost un an fara precedent, piata bauturilor racoritoare fiind marcata de o scadere a vanzarilor cum nu s-a mai intalnit in ultimii 50 de ani", a adaugat Indra Nooyi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related