Jurnalul, Tuca si Audi

Stimate cititor, ce ai intelege tu dintr-o reclama la Jurnalul National, in care sintem informati si despre faptul ca Marius Tuca "si-a luat au V10, aflat sub capota Audi-ului sau S6"? N-ati inteles nimic, nu-i asa?
Eu, unul, inteleg o mare nesimtire, asa cum mi-a mai fost dat sa vad si regret lipsa unui organism care sa amendeze prompt astfel de grosolanii. Nu e unica, nu e prima, nu va fi nici ultima.
Ma refer aici la o reclama pentru Jurnalul National, aparuta in ultimul numar al editiei romanesti a revistei Top Gear.

Less is less
Daca i-as intreba pe autorii acestei reclame, probabil ca ne-ar spune urmatoarele: Este o reclama aerisita, curata, minimalista chiar, adaptata pentru revista in care este publicata.
Daca m-as intreba pe mine, as spune ca:
1. Barterele in cadrul aceluiasi grup media, eu, unul, le-as evita. Si asta nu numai pentru ca revista Top Gear apartine aceluiasi trust media ca si Jurnalul National, ci mai ales pentru ca s-a "cumparat" un spread, fara ca reclama sa necesite acest spatiu. Cu alte cuvinte, daca acel spatiu era cumparat cu bani adevarati, ori faceau o reclama mai buna, ori se gindeau de doua ori si cumparau numai o pagina.
Mai bine puneau doua pagini, cu doua reclame diferite si la care sa se gindeasca mai mult.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

V8 Interactive

Curajul creativ ne defineste. Ne asumam cu indrazneala responsabilitatea de a face lucruri care nu s-au mai facut vreodata, dezvoltand solutii digitale... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Related