Griffon and Swans a realizat campania de comunicare pentru Jurnalul National

Relansarea Biblioteca pentru toti a fost integrata perfect in proiectul Jurnalului, Recurs la Romania, care face apel la tot ce e autentic si valoros romanesc, la tot ce ne imbogateste spiritual si ne face sa mergem inainte, la tot ce ne face sa descoperim cine suntem. Din 18 martie 2009, Jurnalul National va oferi in fiecare miercuri opere de literatura romana, la un pret de 10,9 lei.

Campania de publicitate are ca scop, pe de o parte, promovarea colectiei, iar pe de alta parte comunicarea pozitiei pe care Jurnalul National a adoptat-o fata de tot ceea ce inseamna autentic si valoros romanesc - romanii au cu ce se mandri. Avem carti bune care ne-au format inca din copilarie si pe care, la randul nostru, trebuie sa le transmitem mai departe copiilor nostri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related