Dezbatere online pe tema "Probleme in marketingul produselor media"

SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing (www.smark.ro), propune spre dezbatare tema "Probleme in marketingul produselor media". Dincolo de contextul nefavorabil al crizei financiare, marketingul produselor media in Romania se confrunta si cu alte probleme. Este lipsa de viziune pe termen lung cea mai importanta dintre acestea? Este presa prea concentrata pe produs si prea putin pe constructia de brand? Poti construi un brand media fara bugete de marketing?

Invitatii dezbaterii SMARK sunt Andreea Rosca, Director Divizia de publicatii de business in Grupul Realitatea.Catavencu, Iulian Puiu, Managing Partner si Creative Director Re:Ply si Petrisor Obae, jurnalist de media. Timp de o saptamana acestia vor raspunde la intrebarile dumneavoastra pe dashboard-ul SMARK, sectiunea dedicata dezbaterilor pe teme de marketing.

"Cand piata de advertising scade cu 40%, bugetele de marketing ale presei scad si ele dramatic. Provocarea este sa faci marketing de presa fara bugete de marketing" (Andreea Rosca)

"Publisherii sunt maestri ai Excel-ului. Ceea ce nu este rau. E parte din job-ul lor. Dar viziunea le lipseste cu desavarsire. Au un talent urias in a ingropa proiecte frumoase, esentiale si chiar banoase. Au si argumente. Argumente de business man. O sa spuneti: "Pai nu despre asta e vorba?" Nu. Nu e vorba numai de asta… Altfel, si un buticar ar putea sa fac meseria asta, nu? Este vorba despre cat de mult iubesti profesia asta. Despre cata pasiune pui in ea. Despre jurnalism de calitate. Despre contactul permanent cu generatiile care compun "target-ul nostru". Este vorba despre breaking views, si nu despre breaking news" (Iulian Puiu)

Dezbaterea se va desfasura asincron, pe dashboardul SMARK, interactiunea avand loc de-a lungul intregii saptamani. Raspunsurile la intrebarile dumneavoastra vor fi afisate pe topicul PROBLEME IN MARKETINGUL PRODUSELOR MEDIA.

SMARK este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul Blue Idea face parte si IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related