Criza topeste profiturile companiilor de PR din Romania in 2008

Criza financiara a lovit din plin cele aproximativ 200 de companii de PR din Romania in 2008, care si-au impartit o piata in valoare de 25 de milioane de euro. Profiturile s-au micsorat semnificativ, chiar daca majoritatea firmelor si-a crescut veniturile si numarul de angajati, asa cum reiese dintr-o analiza realizata de MONEY.ro pe baza rezultatelor financiare la nivelul anului 2008, publicate online de catre Ministerul Finantelor Publice.

Cea mai mare pierdere neta inregistrata anul trecut de catre o companie de PR este de peste 910.000 lei si ii apartine firmei 4ACE. Firma obtinuse un profit de 34.000 lei in 2007.
Citeste mai multe pe MONEY.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related