10 zile de aerobic si dans la metrou cu Nestle Fitness

Nestlé Fitness lanseaza o noua provocare consumatorilor, invitandu-i, in perioada 12-23 octombrie, la 20 de minute de gimnastica de inviorare la metrou. De luni pana vineri, in cate o statie de metrou, o echipa formata din 10 dansatori sustine un program de aerobic combinat cu pasi de dans, pe melodia noului spot Nestlé Fitness.

Coregrafia este realizata de C.R.B.L, iar sotia sa, Lena, este instructoarea care coordoneaza echipa de dansatori pe tot parcursul campaniei.

"Exercitiile fizice regulate si bunele obiceiuri alimentare sunt prietenii nostri pe viata pentru mentinerea siluetei si a starii generale de sanatate. Stim ca secretul exercitiilor este sa descoperim o activitate care sa ne faca placere si sa ne puna in miscare. De aceea, am patruns in freamatul diminetilor de la metrou pentru a ne aduce aminte impreuna ca pentru o zi perfecta avem nevoie de putina miscare, un moral bun si cel putin o gustare nutritiva pe langa cele 3 mese principale recomandate de nutritionisti", a declarat Luminita Balanescu, Junior Brand Manager - Breakfast Cereals.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related