Nestle si Interactions lanseaza in mediul online Clubul Maggi

Interactions a lansat impreuna cu Nestle Clubul Maggi, dedicat celor care au in comun pasiunea pentru gatit. Membrii au acces la continut si promotii exclusive, au posibilitatea sa interactioneze pe teme culinare si sa castige premii.

La doar cateva zile de la lansare, Clubul Maggi are peste 1300 de membri, peste 900 de retete trimise de participanti si aproape 2500 de comentarii pe retetele existente. Echipa Interactions, in calitate de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, va gestiona functionarea efectiva a clubului si procesul de comunicare cu membrii pe tot parcursul campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related