Brand Relations, un business care propune noi spatii de comunicare si manifestare pentru branduri premium

Andrei Bortun, owner Millenium Communications, si Liviu Redeleanu, partener AdVenture, au pus bazele unei noi agentii in iunie 2009: Brand Relations, un business care propune noi spatii de comunicare si manifestare pentru branduri premium. Rolul Brand Relations este acela de a construi, negocia relatiile dintre branduri si locatii neconventionale.

Andrei Bortun povesteste despre noul business: "Este o idee care a inceput sa se cristalizeze la sfarsitul lui 2008. Placementul de produse se face de zeci de ani, nici placementul de branduri nu mai este de ceva vreme o noutate. Inovatia pe care aceasta structura o propune pietei este aceea de a transforma neconventionalul in conventional, locatiile noastre devin ,,media" si asta inseamna ratecard-uri, obiective, cuantificare. O astfel de interactiune este interesanta din perspectiva relatiei cu brandul locatiei, dar si a relatiei cu brandurile prezente pe rafturile locatiei."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related