AdVenture comunica Amigo Premio 100%

Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture. Campania de comunicare este construita in jurul mesajului "Amigo Premio. 100% cafea pura!".

"O cafea puternica avea nevoie de o agentie pe masura. Nu am spus o cafea mare, ci una puternica. AdVenture lucreaza din placerea de a vedea un lucru bine facut. Iar lucrul bine facut este din pasiune si nebunia de a-l duce pana la capat, fara compromisuri", declara Simon Borwell, Marketing Manager Panfoods Romania.

Obiectivul campaniei este acela de a evidentia calitatile ce fac din Amigo un produs premium. Campania de comunicare va fi declinata pe suport media TV, fiind prima campanie TV derulata pentru Amigo Premio, si se va desfasura in perioada septembrie - noiembrie. Publicul tinta al campaniei il constituie persoanele active din mediul urban, persoanele care prefera o cafea usor de preparat dar care nu fac rabat de la calitatea si aroma acesteia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related