Stefan Iordache: Dupa prima jumatate a anului 2010 ne asteptam la o usoara crestere a pietei

Crestere moderata in 2009
Sunt multumit de cum am inchis anul 2009: peste 60 de clienti cu peste 150 de branduri in portofoliu, 20 de premii la festivaluri de profil - in toate ramurile comunicarii.

A fost un an in care am facut foarte multe lucruri pentru clienii nostri, gasind solutii de crestere a afacerii lor, chiar si in aceste momente de criza: am lansat sau relansat branduri si companii (Bergenbier, Herbal Essences, Roua, Groupama), am facut proiecte deosebite pentru Zapp, Rosia Montana sau Avon, am derulat proiecte de masurare a audientei indoor pentru mai multi jucatori, etc.

Insa cel mai important este ca avem un grup mai puternic si suntem mai pregatiti pentru viitorul publicitatii.

Din punct de vedere al cifrei de afaceri, am inregistrat chiar o crestere moderata fata de anul 2008 - ceea ce este foarte bine in contextul actual.

Salarii constante
Salariile vor ramane constante. In ceea ce priveste numarul angajatilor, nu cred ca vor mai exista taieri semnificative de personal, cu atat mai mult cu cat dupa prima jumatate a anului ne asteptam la o usoara crestere a pietei.

Cum va fi 2010
Estimez o crestere de 5-10% fata de anul 2009.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related