GfK Romania: Serialele romanesti de televiziune lanseaza vedete care trezesc interesul romanilor

GfK Romania a realizat in luna februarie un studiu online de masurare a notorietatii si popularitatii de care se bucura actorii romani care au avut roluri principale in cele mai recente seriale romanesti de televiziune, productie 2009. Selectia acopera un numar de 38 actori din urmatoarele seriale: Regina, Ingerasii, Aniela, State de Romania, Efect 30, Trasniti in NATO, Fete de Maritat, Fetele Marinalului, Nimeni nu-i perfect. Studiul a fost aplicat pe propriul panel de respondenti online - askGfK - numarul participatilor la sondaj fiind de 500, esantion reprezentativ pentru populatia urbana utilizatoare de Internet, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related