[Cauzele influencerilor] Dana Rogoz: Evit sa dau cate un share din cand in cand, ci mai degraba sustin pe termen lung anumite asociatii

[Cauzele influencerilor] Dana Rogoz: Evit sa dau cate un share din cand in cand, ci mai degraba sustin pe termen lung anumite asociatii

Blogosfera era aproape inexistenta atunci cand, incurajata de Andreea Esca, s-a hotarat sa isi faca blog. Timp de trei ani, Dana Rogoz a scris doar din pasiune, fara niciun castig material. Scria pentru ca o luase valul libertatii de exprimare, fara presiune sau cenzura. Odata cu strangerea unei comunitati solide in jurul brandul ei din online, social media a devenit un extra job. Pe langa cele de actrita si antreprenor.

Dana Rogoz scrie astazi pe blog, pe Facebook și pe Instagram despre spectacolele, filmele sale, si despre rolul cel mai frumos pe care il joaca, acela de mama. 

”Chiar ma pot mandri cu comunitatea pe care am reusit sa o adun in online. Trebuie doar sa fiu atenta, sa am mare grija de ea, pe masura ce numarul ala de likes creste. Nu ma intereseaza sa ma urmareasca un numar tot mai mare de oameni, dar care creeaza o atmosfera neprietenoasa in sectiunea de comentarii. Prefer sa pastrez aproape mai putini oameni, dar cu care sa impartasesc aceleasi valori”. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related