Albalact lanseaza o noua campanie pentru Fulga

Albalact relanseaza gama de iaurturi Fulga si anunta o noua campanie de promovare, potrivit unui comunicat de presa 2activePR.

Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga, a declarat: "Pentru ca Fulga este un brand preferat de familii si mai ales de copii, ne-am gandit sa continue traditia de a oferi numai produse sanatoase si hranitoare, nu doar gustoase, asa ca am imbunatatit iaurturile lansate in 2007 sub brandul Fulga. Iaurtul este o hrana de baza, prezenta zilnic intr-o alimentatie sanatoasa, iar noi vrem sa le comunicam consumatorilor ca iaurturile Fulga sunt o sursa bogata de proteine. Pentru aceasta relansare, am lucrat cu o noua agentie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnata de Publicis, ne arata o Fulga mai energica si mai puternica".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related