Grupul Realitatea-Catavencu se extinde in Franta

Grupul Realitatea-Catavencu isi extinde activitatea in Franta prin exportul unui nou model de business. Monopoly Media, parte a Grupului si lider pe piata de digital signage din Romania, si-a lansat operatiunile in capitala Frantei.

Compania a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care ii vor permite sa instaleze aproape 3000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci. Continutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV si de Monopoly Media.

"Dezvoltarea Monopoly in afara Romaniei s-a aflat pe agenda noastra inca de la inceput. Faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu succes in alte tari, dar si faptul ca apartenenta la un Grup de presa precum Realitatea-Catavencu este extrem de importanta." spune Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related