Termodinamica aplicata - studiu de caz Heiss

Initierea noastra in anatomia unei centrale termice pe gaz s-a consumat in luna aprilie. La Meda SA am fost pusi in tema cu principiile de functionare ale unei centrale murale, cu diferentele dintre schimbatorul bitermic si cel secundar si ne-am iluminat in ce priveste functionarea in regim de incalzire si functionarea in regim de apa calda menajera.

Am trecut prin tot acest preambul tehnic pentru a putea intelege un brief care ne solicita definirea si comunicarea unui nou brand de centrale termice.
Premizele de la care porneam erau legate de produs si de target, cu ponderi egale ca importanta. Era poate pentru prima oara cand aveam un portret al consumatorului nu numai foarte atent schitat, dar si foarte veridic. Recunosteam prieteni si cunoscuti in cadrul acestui segment care primise numele de "tehnicisti". "Cei care cunosc in detaliu functiile tuturor butoanelor de pe telecomanda, care inteleg principiile de functionare ale electrocasnicelor pe care le folosesc si sunt in stare sa le explice mai departe" dupa caracterizarea facuta de Alina Gavrila, director de creatie la Gavrila&Asociatii, completata de Octav Gheorghe: "Cei pe care ii consulti cand vrei sa-ti cumperi frigider sau masina. Si care-ti dau pe post de raspuns un tabel in Excel cu plusuri, minusuri si analize comparative".
Pentru acesti oameni a aparut Heiss care inseamna "caldura" in germana si al carui logo simbolizeaza o casa trainica. O casa mare si confortabila, insufletita de o lumina calda. Logo-ul Heiss denota seriozitate, siguranta, rigurozitate si deschidere catre nou. Este un logo care priveste direct, in ochi, cu sinceritate si cu prietenie prin simbolul "ferestrei".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related