Gavrila&Asociatii, agentia de head-hunting a TVR

Candidatul dezirabil trebuie sa fie roman la origine, nu neaparat in viata si dotat cu o lista lunga de realizari semnificative din perspectiva istorica. Pozitia ce i se ofera este de cel mai mare roman la tuturor timpurilor. Asa ar suna, condensat intr-un paragraf, brieful proiectului Mari Romani, initiat de TVR si transormat in campanie de "recrutare" de catre Gavrila&Asociatii.

"A fost o idee inspirata a celor de la TVR sa achizitioneze drepturile pentru acest program pentru ca, prin Mari Romani, televiziunea publica raspunde unei nevoi de normalizare a relatiei pe care o avem cu trecutul si prezentul nostru ca natiune. Este genul de program care pune in discutie opiniile pe care le vehiculam despre noi insine" spune Dan Popov, account planner la Gavrila&Asociatii, completat de Octav Gheorghe, directorul de creatie responsabil de campania de comunicare: "Istoria la romani devine brusc un adevar incontestabil si profund interiorizat in momentele in care izbucneste cate o controversa, cum ar fi scandalurile pe marginea manualelor alternative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related