Iubitii reprezentantelor AVON si-au facut cor, intr-o campanie semnata Gavrila&Asociatii

Iubitii reprezentantelor AVON si-au facut cor, intr-o campanie semnata Gavrila&Asociatii

Cu ocazia zilei de 8 martie, Gavrila&Asociatii au creat Corul Iubitilor Reprezentantelor AVON, o campanie a producatorului de cosmetice dedicata femeilor din Romania. Campania a inclus o componenta online, dar si o serie de activari prin Bucuresti, arata un comunicat emis de agentie.

Agentia a inclus in Corul Iubitilor Reprezentantelor AVON cateva tipologii masculine: un domn cu palarie, un hipster sau un poet sensibil trecut de prima tinerete. Acestia apar intr-un spot online cantand o melodie pentru iubitele lor:

Campania a inclus si cateva activari: corul a cantat in statii de metrou, in AFI Cotroceni, a aparut in direct la emisiunea Neata cu Razvan si Dani, de la Antena 1, si la Teo Show, de la Kanal D si a surprins cateva bloggerite la locul lor de munca:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related