Audiente presa scrisa: tabloidele domina clasamentul, iar pe segmentul quality se schimba liderul

Printul nu a murit
Cine zicea ca o sa moara printul? E adevarat, se mai inchide cate un ziar, mai scade numarul de cititori pe ici pe colo, dar sunt si ziare care o duc bine. Tabloidele nu au emotii, asta e sigur. Si in general, audienta neta a cotidienelor nationale a fost in 2009 4,233 milioane cititori unici, intrucat 47,5 % din populatia studiata de SNA (Studiul National de Audienta) a citit cel putin un cotidian national in fiecare zi. Asadar, fata de 2008, cotdienele nationale au castigat aproape jumatate milion cititori; iar in cazul in care se exclud din comparatie titlurile masurate doar in 2009 (Adevarul de seara si Financiarul), cresterea este de 267 mii cititori (+7%). Probleme au publicatiile de nisa, fie ele reviste glossy sau publicatii economice. Dar sa le luam pe rand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related