Institutul Cultural Roman promovat de Media Consulta International in cinci metropole europene

Aflata deja la a doua colaborare cu Institutul Cultural Roman (ICR), Media Consulta International a fost aleasa pentru demararea unei campanii de promovare internationala, proiect ce are ca obiectiv promovarea culturii si civilizatiei nationale in Europa.

Media Consulta International va asigura spatiile de publicitate pentru Institutul Cultural Roman (ICR) in cinci orase cheie ale Europei: Berlin, Istanbul, Londra, Paris si Stockholm. Serviciile media prestate sunt optimizate in functie de profilul locatiei si de obiectivele stabilite de catre autoritate. In Berlin campania de promovare presupune colaborarea atat cu publicatii de cotatie internationala cat si in mediul online, spoturi radio si expunerea afiselor publicitare. Pentru Istanbul sunt pregatite campanii dinamice de promovare implementate in presa scrisa, pe posturile de radio locale, insotite de amplasarea unor afise publicitare in punctele cheie ale orasului. Activitatile de promovare pentru cele trei capitale ramase: Londra, Paris si Stockholm se pot remarca prin instrumentele de creatie folosite in conturarea unei campanii de publicitate difuzate pe statiile radio locale, in ziarele si revistele de top, precum si in spatiile advertoriale din cele mai aglomerate intersectii si statii de metrou.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related