
Articole care fac referire la Media Executive

![[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok](https://media.iqads.ro/2020/07/colaj-pepsi-cover-410.jpg)
[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok
![[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-nitu-mic-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP
![[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România](https://media.iqads.ro/2019/07/img-20190709-wa0002-cover-410.jpg)
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România

De sărbători, Timișoreana îți aduce acasă musafir de seamă, în campania dezvoltată de GMP Advertising și Webstyler

Perceptum este noul designer de comunicare digitala al COS România, cel mai mare furnizor de soluţii pentru amenajări spații de birouri

Campania de repoziționare a brandului •calif realizată de MAINSTAGE | THE AGENCY s-a clasat pe locul al II-lea la categoria Best Use video la Webstock 2018

Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

Corona te îndeamnă să trăiești momente care contează în noua campanie dezvoltată împreună cu V8 Interactive

URSUS Saloon 360, partea cu agentia si comediantii. Naratori: Ioana Enache (Kubis) si Alex Cotet (Sector 7)

Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kubis Interactive - Grolsch - The Comeback Project / Grolsch / Ursus Breweries](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-89-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kubis Interactive - Grolsch - The Comeback Project / Grolsch / Ursus Breweries

Bonduelle si New Age Media invita spectatorii Cinema City sa se inspire din retetele unui “Super Chef”

ABSOLUT s-a asociat cu festivalul Untold si-a iesit o platforma de aventuri. Personaj principal: Andrei. Povestitorul nostru: Matei Psatta (Leo Burnett Group)

Media Consulta International isi extinde aria de servicii, prin realizarea de campanii tip Google AdWords

Fost Art Director la Next, Adrian Isaia este Creative Director al noii agentii de branding Naked & Jones
![[UPDATE] Ideea creativa a campaniei Catalogul IKEA 2012 - "Competitia spatiilor mici" si componentele de ATL au fost realizate de Punct Advertising](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)