Fotograful Chris Jordan: "Nu inteleg de ce esti suparat ca o campanie similara cu a ta se intampla in Africa de Sud"

Buzz cu Jorg Riommi (Creative Director, Saatchi&Saatchi)

Printul “Greenpeace – Birds Swallow”, cu care Saatchi&Saatchi Romania a castigat Aur la Golden Hammer contine aceeasi fotografie cu un print premiat cu Silver la One Show 2010 (Update: si Silver Lion la Cannes 2010, Outdoor): “Endangered Wildlife Trust - Lighter“ (campanie: "If you don't pick it up, they will"), semnat TBWA/Hunt/Lascaris, Johannesburg, South Africa.

Ce e special la aceste fotografii este ca sunt reale: puii pasarilor chiar au fost hraniti cu plastic de catre mamele lor si au fost gasiti in starea din fotografie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

smoke alot
acum 9 ani

iar raspunsul tau catre fotograf ar putea sa fie: "ma deranjeaza ca o campanie la fel ca a mea a fost facuta deja in Africa de Sud pentru ca eu nu am facut campania asta pentru publicul roman ci pentru niste membrii ai unor jurii de festivaluri de publicitate care nu sunt romani"

A Gagonu
acum 9 ani
Media planul nu spune cine a platit media pentru aceasta campanie. Stim doar cu totii ca Greenpeace Romania nu are bani nici sa cumpere lanturi cu care sa se lege in fata Guvernului.

Saatchi, chiar ne credeti prosti? A cata campanie v-o platiti singuri?

Faptul ca o inscrieti in continuare in festivaluri, desi s-a mai facut aproape identic, spune totul despre voi. Jorg, esti un roman adevarat. Rroman adica.



Related