Draftfcb semneaza campania "Dovedeste-ti dragostea" pentru "I love Milka"

In perioada 17 ianuarie- 22 februarie are loc o campanie promotionala pentru bomboanele "I love Milka" prin care participantii sunt incurajati sa aduca o dovada de dragoste partenerului pentru a castiga o excursie la Venetia sau unul dintre cele 29 de vouchere pentru o cina la restaurant, informeaza un comunicat Draftfcb.

Campania este comunicata prin intermediul mai multor suporturi. Draftfcb a realizat conceptul creativ, care a fost activat pe TV, print, outdoor si online. Astfel, campania "Dovedeste-ti dragostea" ii invita pe participanti sa renunte la o mica placere personala pentru a ii dovedi partenerului cat de mult este iubit: "Pentru ca sentimentele se exprima mai bine prin gesturi decat prin cuvinte!"

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related