
Articole care fac referire la Starcom


Black Friday în pandemie: peste 70% dintre români au făcut cumpărăturile anul acesta de pe site-uri de retail și prin aplicații mobile

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri

Conferința Globală IAA a ajuns în toate colțurile lumii. Peste 25 de speakeri au încântat peste 1000 participanți din peste 20 de țări

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Social Media Stars Index, topul celor mai urmărite conturi online în luna septembrie este prezentat de Starcom România

Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei

Aniversăm 20 de ani de Internetics în Internet. Ediția 2020 a competiției Internetics își premiază câștigătorii în Minecraft
![[Voci online] Cristian Manafu: Am avut sansa de a fi printre primii care au scris despre Internet. Am avut norocul ca am prins de la inceput fenomenul blogurilor](https://media.iqads.ro/2020/09/48950280-10158011130352538-4489616326251249664-o-cover-410.jpg)
[Voci online] Cristian Manafu: Am avut sansa de a fi printre primii care au scris despre Internet. Am avut norocul ca am prins de la inceput fenomenul blogurilor

Starcom România prezintă Content Power Ratings, topul emisiunilor preferate de români primăvara aceasta

Starcom România prezintă Social Media Stars Index, topul celor mai urmărite conturi online din România în luna iunie

Cum influențează sponsorizările TV intenția de cumpărare a consumatorului? Aflăm dintr-un studiu Starcom România

Care au fost cele mai urmărite conturi din online în luna martie? Aflăm din topul Social Media Stars Index, realizat de Starcom România
![[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile](https://media.iqads.ro/2019/10/timpulsacitim-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile
![[Reguli de pitch] Alexandra Iordachescu (Starcom): In majoritatea cazurilor totul se reduce la o batalie a costurilor](https://media.iqads.ro/2019/10/alexandra-iordachescu-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Alexandra Iordachescu (Starcom): In majoritatea cazurilor totul se reduce la o batalie a costurilor

InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.

Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH

STUDIU Starcom: 9 din 10 români au auzit de Untold și Neversea, cele mai populare festivaluri din România

Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta
