Reclamele te pandesc la tot pasul in emisiunea "Neatza cu Razvan si Dani"

Imi plac reclamele. Pe bune. Daca ar exista un profil de candidat pentru un obsedat de publicitate mai mult ca sigur ca m-as potrivi descrierii. Si dimineata, cu ochii semi-mijiti si fara nici un chef de dat jos din pat, intotdeauna o reclama ma ajuta sa ma trezesc. Iar daca-mi provoaca o opinie, cu-atat mai bine. pentru ca asta presupune sa ma intind dupa laptop si sa o notez. Nu ma supara pauzele publicitare lungi, oricum nu urmaresc cu atata atentie firul evenimential al filmului. Soldatul universal se pregateste sa o salveze pe demoazela in pericol, dar este intrerupt de o reclama la detergent. Excelent! Asta asteptam: sa vad cat de albe sunt rufele de data asta si cat o sa economisesc la urmatoarea spalare. Pe de alta parte, daca intr-o dimineata decid sa ma revolt impotriva lumii si sa nu mai inghit consumerismul care ni se serveste la TV, in nici un caz nu ma indrept spre emisiunea lui Razvan si Dani ca la oaza de eliberare intelectuala. Nu vorbesc aici de gradul de cultura si bun-gust pe care il regasesc in emisiune (desi chestiunea asta ar putea face subiectul unui intreg articol), ci de faptul ca exista un puhoi de publicitate pentru varii si diverse produse sub pretextul unei emisiuni care sa ma trezeasca dimineata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related