[Studiu de caz] head&shoulders - FC Freshness, creata de 2activePR

[Studiu de caz] head&shoulders - FC Freshness, creata de 2activePR

Pentru a raspunde zvonurilor legate de viitorul carierei lui in fotbal, Dani Coman a convocat reprezentantii mediei sportive la o conferinta de presa. Anuntul a fost insa unul cu totul neasteptat: se lansa echipa FC Freshness, powered by head&shoulders Fresh & Clean, cu o formula imbunatatita.

Vedeti mai jos studiul de caz al campaniei premiate cu Silver la Romanian PR Award 2012, prin care 2activePR a anuntat creativ beneficiile samponului head&shoulders Fresh & Clean in randul barbatilor din publicul tinta.

Campanie: FC Freshness
Client:
Procter&Gamble – head&shoulders
Agentie: 2activePR
Medium:
PR & online
Perioada campaniei: ianuarie 2012
Premiu: Silver Award for Excellence (PR pentru marketing, produse existente), PR Award 2012

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related